tiistai 17. tammikuuta 2012

Onnen sekaisia tuntemuksia


Menihän se paljuilu yön pikkutunneille asti, mutta oli todellakin sen arvoista! Taivaalla näkyi kauniina hehkuvia kirkkaan vihreitä revontulia ja paljon tähtiä :)

 Viikon verran Menesjärveläisenä olleena voin sanoa, että olen tullut oikeaan paikkaan. Tämä työ on aivan mahtavaa, nämä ihmiset ovat aivan ihania ja Lappi ennen kaikkea ympäristönä on juuri minulle tarkoitettu. En tiedä mitä kohtaloa taas pitäisi kiittää, että olen päätynyt tällaiseen paratiisiin.

Tänäänkin työpäivä on kulunut lähinnä turisteja paimentaessa, ulkona, saunalla, keittiössä, haaveillessa, lauleskellessa. Monet pelkäsivät, että erakoidun ja tunnen itseni yksinäiseksi kun lähden tänne korpeen. Voin sanoa, että sellaisia tuntemuksia ei ole kertaakaan tullut viikon aikana, vaikka toki olen yksin aikaa viettänyt. Ja mikä ehkä kaikista parasta; olen voittanut pimeänpelkoni! Turha tuhlata aikaa sellaisille ajatuksille.

Poroa minua ei ole vieläkään saatu syömään, vaikka Timppa tänäänkin ruokapöydässä yritti houkutella. :)

Huomenna tiedossa taas tiedossa kiva päivä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti